Brunett

 
Hejsan! Jag kom hem runt klockan 6 igår då jag cyklade iväg till Hanna med en gång. När jag kom hem sen så skulle jag gå in och fixa lite bilder som jag sedan skulle lägga upp på bloggen, då jag kom på att mitt redigeringsprogram (gimp) fortfarande inte funkar, och jag var alldeles för trött för att göra något åt det, så jag stängde av datorn. 
 
Jag vaknade runt 8 imorse och gick och satte mig vid den stora datorn, där gimp funkar och redigerade bilderna nu istället. 
 
Och som rubriken säger har jag gått och blivit brunett! Det började med att jag åkte och klippte mig, men det blev så dåligt att jag bara ville gråta, så jag, Sarah och Emelie bestämde oss för att ta en spontan tur till affären och köpa hårfärg. Så nu behöver jag ju iallafall inte gå och skämmas över klippningen!
 
Men nu ska jag ta mig till Moa, så vi hörs! :)
Postat av: Sofia

Du är galet vacker typ! Nej, men jag tänkte bara ta och fråga om du kunde göra ett videoinlägg om hur du sminkar dig? Alt. lägga upp bilder och förklara :)Det är så neutralt och fint. Om du ens sminkar dig? Vad vet jag ;)

Svar: Tack! Jag känner inte riktigt för att göra en videoblogg och jag smikar mig inte så mycket, jag har bara en tunn linje eyeliner, lite mascara! :)
Emma Björndahl

2012-08-20 @ 21:50:13
Postat av: Moa

hej, vad använde du får hårfärg? vad heter den? :)

Svar: Hej! Jag använde Loreal casting och så hette den 700 blond tror jag! :D
Emma Björndahl

2012-08-21 @ 10:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: