Det går (inte så) bra nu.

 
Kampen om bilderna fortsätter... Dock vet jag nu att det inte är något fel med kameran (braaaa), så det är bara datorn att skylla på. Jag kom på att det kan vara för att datorn kan vara för fylld, så jag gjorde ett tappert försök med att flytta alla mina kamerabilder på datorn till familjens hårddisk, vilket gav detta resultat... Det skulle ta TVÅ TIMMAR!! Nu har det gått en timma och det är en timma kvar.... Och jag vet inte ens om detta kommer funka, så då har det tagit två timmar i onödan... Det kanske är dags att skaffa ny dator nu. 
 
Träningen idag gick inte så bra, massa var borta och jätte många skadade sig, usch! Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig, för jag är så galet trött! Men vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: