Fredag

Mina fina vänner och jag igår på hotellet. :)
 
Hej! Den sista hela skolveckan på året är nu avklarad. På måndag har vi genrep till julkonserten på förmiddagen, vanlig skoldag på eftermiddagen och konserten på kvällen, och på tisdag går jag i skolan på eftermiddagen + kväll och det är våran skolavslutning.
Min kväll har spenderats med härliga personer, två avsnitt gossip girl och julkalendern. Imorgon är det en till glöggfest, fast hos mina kusiner. Vi ska göra någon julklappslek, så jag måste åka och köpa något innan. Jag bloggar mer imorgon! :)
Postat av: thephotographs.webblogg.se

åh vad fin blogg du har! :D

Svar: Tack! :D
Emma Björndahl

2012-12-16 @ 18:48:35
URL: http://thephotographs.webblogg.se/
Postat av: Katrin

Faen va snyggha:)))))

2012-12-16 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: