Hjärtbokeh

 
Jag prövade att fota bokeh idag för första gången, och jag blev rätt nöjd! Vad tycker ni? :)
 
Idag har jag haft en ganska seg dag. Jag har vaknat bredvid Ella, tagit ett lite sorgligt avsked eftersom jag inte kommer att få se henne på flera veckor, hon ska nämligen till Indien imorgon, åkt hem, städat och pratat i telefon med Karin och Filippa.
Jag fyller ju år på söndag, och det är bara tre dagar kvar, eftersom klockan slagit efter tolv.
Nu ska jag titta på dagens julkalender och sen ska jag titta på gossip girl. Det kan jag ju göra, eftersom jag har lov nu! (Eller sen igår, men saksamma).
Imorgon kommer Karin hem till mig för att mysa. Wiiie.
Detta blev ett jättekonstigt inlägg, menmen, vi hörs! :)
Postat av: Ida

Åh så fina bilder! GOD JUL EMMA!!! <3

Svar: Tack Ida! Detsamma! :)
Emma Björndahl

2012-12-20 @ 22:00:20
URL: http://idasimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: