Julkonsert

 
Idag har Nordhemsskolans julkonsert 2012 ägt rum, och det var helt perfekt. Resten av dagen har varit lite mindre bra. Jag börjar med att åka till genrepet med en aning sen buss. Genrepet gick sådär, men genrep ska ju inte gå så bra. Efter genrepet säger nästan alla (eller åt minstonde väldigt många) att vi har håltimma resten av dagen, så jag och Ella åker hem till mig för att äta. Lite senare får vi reda på att vi inte hade håltimma, så vi rusar tillbaka till skolan. När vi kommer dit har vi missat svenska lektionen, men vi hann precis till bilden. Sen blev bilden inställd så jag, Ella och Karin for till stan och köpte julklappar istället. Konstig, men ändå bra dag!
 
Imorgon har jag sovmorgon + skolavslutning, vilket innebär att jag går i skolan från 12.20-17.00. Efter skolan ska jag, Karin och Ella hem till Ella och ha en "minijulafton". Jag bloggar mer imorgon! :)
Postat av: filippa

finaste fin <3

2012-12-18 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: