Saturday night fever

 
Nu är jag nyss hem kommen från en kväll med nära och kära. Det var jätte trevligt, och vi körde någon julklappslek, så alla fick en julklapp var. Dock glömde jag min julklapp där, haha. Jag hade på mig Karins fina svarta klänning, och min mammas fina halsband. Nu kanske ni tänker "har hon inte på sig något eget, eller??". Men då ska jag säga er, strumpbyxorna jag hade är faktiskt mina! Daah, hahaha. Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens träning. Godnatt! :)
Postat av: Klara

Åå vilket fint halsband, vet att det är din mammas men vart har hon köpt den?? Jätte fint verkligen och du är jätte söt, älskar dina blogg!!
Jätte snällt om du skulle kunna svara i ett inlägg snarast !!
Kraamiss

2012-12-19 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: