Konfirmationstiden

 
(Dom första bilderna är tagna med en kompaktkamera!)
Tänkte att det var dags att lägga ut lite bilder från konfirmationstiden!
Dom första bilderna är från lägret i flämslätt. Det var jätte kul och det hände ganska mycket. Någon blev spysjuk, några fick feber (jag var en av dom), två tjejer fick åka med ambulans till akuten för att den ena hade muskelinflamation och den andra slog i ett blodkärl i huvudet medans vi gjorde pantgömme och fick värsta bulan som växte på 2 sekunder, det var många tårar men det tog inte lång tid tills någon fick alla att skratta igen. Lägret bestod också av massa såpbubblor, dans och sång.
 
Jag fick ju feber, så jag fick stanna på hotellrummet en halv dag, men eftersom jag är en sådan rastlös människa som jag är ville jag snabbt ut därifrån. Det tog en tid för febern att gå över eftersom jag inte kunde sitta still.
 
Dom andra bilderna är från vår första återträff, som vi hade samma dag som allt slutade! Alla skulle titta på fotbollsfinalen hemma hos en kille som heter Adrian. När vi kom dit var det uppdukat med massa god frukt, godis och chips. Vissa tittade oavbrutet på matchen medans andra satt lite överallt och pratade. Jätte bra kväll!
 
Jag konfirmerades ju också i söndags! På själva gudtjänsten sjöng jag solo, Amazing grace, och det gick jättebra! Efter gudstjänsten blev det fotografering och sen åkte jag hem till släkt och vänner och blev firad. Jag fick massa fina saker! Som detta halsbandet (det var ett par jättefina örhängen till) och denna underbara blommbukett, och lite till! :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: