Catch me

Tre bilder Karin tog på mig igår. Jag blev faktiskt jätte nöjd! Jag kommer antagligen lägga upp sådana här bilder någon/några inlägg till, för jag har inga andra bilder. Och så fick jag så många bra bilder från igår!
Idag har jag varit på studentmottagning för min kusin! Och det är därför detta blev lite sent, men det gör ju inget, för vi är ju lediga imorgon! Men nu är jag så trött att jag svimmar!
Postat av: Julle

Emma!! Dem bilderna är as bra ju!

2012-06-06 @ 10:37:46
Postat av: Hanna

Ojoj vad coola!

2012-06-06 @ 20:50:02
Postat av: Anonym i Nordhem

Shit va coola bilder!! Du skriver ju ibland att du regiserar bilder. Kan du inte visa hur man gör och så det skulle vara SKITKUL!!!! :D

Pöss pöss skitbra blogg!!!

2012-06-21 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: