Rebecka


Min fina vän Rebecka!
Idag slutade jag runt kvart över två då jag åkte in till stan för att träffa Rebecka. Jag gick direkt till stället där hon praoar men jag såg henne inte och jag var där en timme innan hon slutade. Så jag åkte till stället där Moa praoar istället och hälsade på henne. Sen gick jag på stan i 40 minuter alldeles själv. Bara liiite ensam.
Sen när Rebecka slutat drog vi hem till mig och vi fotade lite. Bilderna på Becka blev jätte bra, men bilderna på mig blev lite sådär för det var väldigt få bilder som blev skarpa.
Jag har inte bloggat på hela vecka för att jag har haft alldeles för mycket att göra. Eller egentligen bloggade jag i måndags om att jag hade lyckats att göra en animering (bildspel typ) men när jag skulle lägga upp den på bloggen funkade den inte och då blev jag sur och tog bort den. Men så kan det gå!
Och imorgon åker jag och Sarah antagligen till media markt för att titta på lite kamra saker. Sånt är alltid kul! Men nu ska jag snart gå och lägga mig, så hejdå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: