Bäst i sverige!

Bilden är inte min och får inte kopieras!
Jag vet inte om jag har skrivit det här på bloggen, men jag tävlade RM i borås med mitt lag i helgen, och vi vann! Jag har knappt förstått det än! Dock kom vi delad första plats med Malmö Allstar Kings, men jag tycker inte att det spelar någon roll. Så i 1 år kommer vi vara bäst i sverige (tillsammans med Kings då)! Vi var så glada att alla föll ihop till en hög.
Och i tisdags var det allra sista träningen med cats, vilket är lite sorgligt, för jag har fått så otroligt fina kompisar! Men på söndag är det sommaruppvisning så jag får träffa alla 1 gång till i alla fall!
Och tillbaka till nuet. Jag har varit hemma från skolan idag, för jag vaknade upp och mådde bajs. Jag antar att det kan vara för att mamma och pappa satte upp studsmattan i lördags när jag inte var hemma, så jag har hoppat mig sjuk. Så jag sov till halv 12 idag (om man räknar bort dom små tillfällena då jag var vaken, men jag somnade om kanska snabbt).
Lite senare idag kanske jag och mamma ska åka till frölunda torg och titta på konfirmationskläder, men det beror på hur jag mår. Men nu ska jag återgå till mitt mattepluggande! :) ♥
Postat av: ▲ M A L V A

- Aha, okej! :)

Tack! :D

Fin blogg, btw

2012-06-01 @ 21:27:42
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: