Jag vill leva, jag vill dö i norden

En bild jag och Karin tog i torsdags! Jag blev riktigt nöjd med både bilden och redigeringen. Hon följde med mig hem igår också, efter vi tagit en fika i vasa med Julle.
Som jag skrivit en gång tidagare skulle jag sjunga national sången med några andra tjejer på sm i cheerleading. Och det var idag! Så imorse runt halv 8 for jag in till borås. Jag var också funktionär så jag skulle inte bara sjunga. Och runt ett var det invigning och vi sjöng. Det gick bra! Vilket var väldigt härligt, för det gick inte jätte bra på soundchecken. Så det har jag gjort idag!
Imorgon blir det träning från 10-1 och sen åka till öckerö med lite släkt för att lyssna på min syster och hennes kör som ska sjunga.
Förövrigt sitter jag och halv sover. Men vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: