Mer vatten

Två bilder jag tog nyss. Jag la till en liten redigering på, så vad tycks? Jag blev inte jätte nöjd men dom får duga!
Jag slutade 20 över 2 idag då jag och Karin for in till stan. Vi var dock inte där så länge för hon skulle iväg till sin konfirmation. Inget köpt för jag hade inte plånboken med mig, men jag hittade inget speciellt ändå.
Jag bläddrade igenom mina komentarer förut och jag har fått komentarer jag inte sett då jag inte varit så aktiv med bloggen. Jag blev såhääääääääär glad! Era fina komentarer gör mig tårögd! Speciellt komentaren av "mitt största fan", haha! Nu ska jag gå ner i köket och äta kvällsmat, så ha de braaa! :) ♥
Postat av: ditt största fan!!!!!

haha varsegod!

2012-05-14 @ 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: