21 maj 2012 22:05


Hejsan! :)
Bilden gjorde jag och Karin för två veckor sedan. Vi gjorde den för att trycka ut den på ett påslakan och ge till Ella i födelsedagspresent, och det är därför jag inte nämnt det, för jag vet att Ella kikar in på min blogg ibland. Dock skulle vi gett den till henne i torsdags (då hon fyllde år), men vi blev inte klara med den, så vi gav den till henne idag! Jag blev jätte nöjd för den blev precis så vi tänkt oss. Men ljuset ville inte riktigt samarbeta så vi gjorde den lila så den inte skulle se alltför ojämn ut!
Idag har vädret varit U.N.D.E.R.B.A.R.T! Jag gick med shorts till skolan och lade mig och solade när jag kom hem. Nu har jag typ skrivit om vädret i alla mina senaste inläggen, men det hör väl lite till den här årstiden, right?
Nu ska jag gå till min syster som ropar på mig, ha det feeeett!
Postat av: Malva

- Okej. Men varför åkte ni ut till Kättilsröd då? :)

2012-05-30 @ 11:00:09
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: