Här borde det egentligen stå något smart, men jag är inte så kreativ just nu

 
Hej! Bilderna är från någon dag i veckan då jag spårade helt och målade med glitter i hela ansiktet typ, hahaha. 
Filmen var så bra igår! Jag sitter och lyssnar på soundtracket från filmen nu, och jag vill bara se den igen (och igen och igen osv.)!! Efter filmen åkte vi hem till Karin och sov där över natten.
Idag har jag hunnit göra följande saker; varit på öppethus på fässberg, dammsugit övervåningen, pluggat (på en helg, jag är stolt över mig själv), spelat gitarr, ätit bullar med mormor och morfar, tittat på svampbob (♥♥) och diskuterat gammla klassfoton med Filippa över facebook. Helt okej, asså.
Följande saker som jag ska göra; äta thaimat med päronen (kkdfuufdvöi vad gott.) och mysa vid "så mycket bättre". Iallafall, glittertjejen säger hejdå för så länge! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: