Hårinspiration

 
Jag kom in på denna tjejs blogg förut idag, hon heter Matilda och har nog världens snyggaste hår. (Ni som har blogg.se bloggar kanske också hittade in på hennes blogg förut, eftersom hon hamnade i spotlighten). Jag blev helt besatt! Håret är så fint! Jag får ungefär samma inpuls att klippa av mitt hår såhär, som förra året, när jag klippte av mitt långa hår. Isåfall ska jag gå till en bra frisör, så att det inte blir som det blev i augusti (helt snett, haha). Men, jag ska nog vänta ett tag. Jag vill inte klippa av min dip dye, eftersom det inte var längesen jag gjorde den och så har jag så länge velat ha långt hår igen, så jag får se helt enkelt. Vad tycker ni, ska jag spara mitt hår eller klippa det såhär?↑ :D
Postat av: Anonym

Det var jättefint! Men jag tycker att du ska vänta lite, asså att du behåller dipdyen tills ditt hår blir lite längre, sen kan du klippa så! :D

2012-11-18 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: