Katalogprat

 
Hej! Jag kom hem från träningen för ett tag sedan och blev överraskad av skolkatalogen som låg och väntade på mig i hallen. Jag tycker det är lika roligt varje gång jag får hem årets katalog, och det roligaste är ju spexfotona! Iår var ju jag också med på ett av spexfotona, och vårat var helt klart bäst! (Eller...?)
MEN...! Det var en tjej på vårat foto som skulle hålla i en yxa, men den har dom photoshopat bort, så det ser bara jättekonstigt ut... Likadant med en kille som skulle hålla en stor pappbit där det stod en text, men den texten tog dom bort, så det blev endast en pappbit... Hahaha, jaja, vi klarar oss. 
 
Tanken för ikväll var att jag skulle gå och lägga mig vid typ 9 och bara dö, men det har jag ju självklart redan misslyckats med. Men om jag gör i ordning mig nu, så kan jag lägga mig ganska snart. Ha det bra! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: