Mina 3 bästa vänner

Jag fick en till fråga igår, om vilka som är mina 3 bästa vännerna jag har. Det är en ganska svår fråga, eftersom jag har så många fina vänner. Men det finns faktiskt 3 personer, som har det där lilla extra som passar just mig. Så jag hade tänkt att skriva lite om dom nu. 
Rebecka. Rebecka har jag känt sen vi började i förskolan för 9½ år sedan, och vi har varit bästa kompisar sen dess. Vi gick i samma klass tills vi skulla börja i sexan, då jag bytte till en annan skola. Ibland kan jag bli riktigt irriterad på henne, och jag vet att hon blir irriterad på mig också, men det går över ganska lätt. Vi träffas inte så ofta, för att båda två har alldeles för mycket träningar, men vi hörs av och varje gång vi ses är det som om vi sågs dagen innan. Hon är världens bästa lyssnare och kommer alltid med extremt bra råd. Bästisfestis!
Ella. Ella har jag känt sen jag började i sexan på nordhemsskolan. Min flummkompis som ganska lätt blir sur på mig när jag kommer sent. Då skäller hon på mig... Hon äger 3 hästar (jag tror det var 3, hehehe) som tar upp heeela hennes fritid. Ella kan vara riktigt irriterande ibland, då hon gör saker som jag inte vill, men då slår jag henne bara. Vi har en ganska våldsam vänskap, jag kan säga att jag typ minst en gång i veckan har ett blåmärke (oftast på min arm) eftersom hon slår mig... Men jag gillar henne ändå!
Karin. Karin har jag känt i två år, hon kom in i klassen i sjuan och förändrade hela mig. Vi har sjukaste humorn och hamnar på golvet varje gång och skrattar tills vi får träningsvärk i magen. Karin är min snyggkompis och har typ tio killar efter sig. Hon kommer från donsö och kan helt plötsligt slänga ur sig ord som är helt exotiska för Ella och mig. Hon ska hela tiden lägga till att jag är såååå liten, att jag bara är 14 och att jag nästan är 98a, men det är ju sant, haha, ändå så är hon bara några månader äldre, hehe. Men hon är så bra!! 
Postat av: Angelika

Hej älskar din blogg kan inte du berätta om dina gamla komisar som du kände när du var jätteliten?? :) det vore kul men du behöver inte :) KRAM

2012-11-07 @ 14:17:27
Postat av: Anonym

Hej! Vilka är dina tre bästa kompisar i cheerleadingen då? Eller dom tre som du gillar mest och gör galna grejer med osv! :D

2012-11-07 @ 17:29:46
Postat av: Karin

<3<3<333

2012-11-07 @ 20:24:55
Postat av: Pretty Little Liars Fanblogg

Superfin blogg! Skulle du vilja ställa en fråga i min frågestund? :)

Svar: Tack! :)
Emma Björndahl

2012-11-08 @ 13:53:24
URL: http://pll.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: