Små ändringar

 
Nu är jag klar med ändringarna jag skulle göra. Jag kände för att göra bloggen lite höstigare/vintrigare och gjorde därför bakrunden mörkare. Jag bytte bilder (förutom en som ska bytas i veckan) och bytte sida på menyn. Jag la även till en "låda"; FÖLJ MIG där jag la in Weheartit och min instagram (jag kanske lägger till några till, som bloglovin' m.m) Men egentligen kanske jag inte behöver sitta och skriva allt eftersom ni ser det själva.Vad tycker ni, bättre/sämre?:)
Postat av: Sara

Den blev jätte fin! :D

2012-11-04 @ 20:37:53
Postat av: Olivia

Gör du headers åt andra :)? eller bara kompisar oså ? :)

Svar: Jag gör till andra också! Maila mig så kan vi prata mer om det. :) [email protected]
Emma Björndahl

2012-12-11 @ 20:14:35
URL: http://everythinghorzes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: