2 steg från paradise

 
Jag tog på mig syrrans myströja imorse, för det var så äckligt väder ute. Jag gjorde så rätt i det! 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar. Det kommer bli ganska mycket plugg idag, då jag fått ganska mycket läxor senste veckan som ska vara klara väldigt snart... Men, så är det att gå i nian! 
 
Vi hade sista repet innan konserten idag. Det känns bra! Bara att våran låt är lite sådär... Det är en jättelångsam blues låt som heter bad bad whiskey (hahaha). Alla kommer typ somna när vi spelar. Jaja, det får vi se imorgon! Nu ska jag tillbaka till böckerna!
Postat av: Sara Arnesson

Hej!
Jag undrar om du gör bloggdesigner? Tänkte börja en ny blogg på blogg.se igen, och vill då ha en fin design! :)
Kram

Svar: Ja det gör jag! Dock finns det 2 villkor, men maila mig så kan vi prata mer om det! Mail: [email protected]. Kram!
Emma Björndahl

2012-10-18 @ 12:11:25
URL: http://saraarnessons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: