Amen tjaaaa

 
Ganska skönt att få slippa 3 timmar skola, om jag får säga det själv. 2 timmar sovmorgon och sluta 1 timma tidigare säger jag gärna inte nejtack till! 
Idag har det varit en ganska vanlig dag. Med andra ord en bra dag. Jag är alltid glad nu för tiden och mår alltid bra (psykiskt). Det måste vara för mina underbara kompisar, för skolan är det nog inte, med tanke på alla tusentals läxor jag får med mig hem. 
Ikväll blir det ingen träning för mig, då den blev inställd. Istället ska jag och min mamma fara till min kusin och fira honom på hans 13 årsdag. Men nu ska vi åka till ica, ha det bra! :D
Postat av: Kamilla

Vilket typsnitt har du på rubriken? :)

Svar: Letter Gothic Std :)
Emma Björndahl

2012-10-19 @ 20:53:21
URL: http://kamillahissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: