↓Cool tjej↓

 
Såhär kul har jag just nu. Jag sitter vid tv'n och kollar på någon konstig grej och lyssnar på Håkan Hellström. Jag ska snart gå ner och fixa mig lite kvällsmat och sen gå och lägga mig.
 
Jag har haft en ganska bra dag idag. Inga speciella ämnen, men mina friendos är bara så bra! Och Karin, om du läser detta, ta och bli frisk nu och dra dig till skolan imorgon, tack! Hanna åkte med mig hem, och vi ställde oss och diskade (haha), för våran diskmaskin har gått sönder.... När hon gått åt jag, och resten av kvällen har jag spenderat till att skriva klart mitt so arbete, som egentligen ska vara klart på fredag (duktigt Emma!).
Nu ska jag gå, ciao! ♥
Postat av: anton

snygg då :*

2012-10-22 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: