Första oktober

Charmigt värre.
 
Heeeej!

Jag slutade 3 idag. Jag åkte raka vägen hem, gick ut med hunden och sen har jag typ inte gjort någonting. Jag har nämligen inga läxor så jag har inte haft något att göra. Vilket faktiskt var lite tråkigt, eftersom jag är en ganska rastlös människa. 
 
Jag hade bild idag! Och denna gången gick det myyycket bättre. Egentligen tyckte jag själv inte att bilden blev så bra, men min lärare var nöjd, så då var det säkert jätte bra! 
 
På bilderna har jag även på mig tröjan jag köpte i helgen. Vad tycks? Dock ser man inte så mycket eftersom bilderna är suddiga... 
 
Jag fick en fråga om jag kunde lägga ut en bild på min garderob. Just nu tror jag inte att någon vill se min garderob, hehe... Det är kaos där inne, men jag ska måla om och lite annat , men bilder kanske kommer upp på bloggen när den är klar!
Ni får bli lite bättre på att kommentera tycker jag! Jag blir så glad när jag får kommentarer, men det är tyvärr inte så ofta. Men vi hörs! :D ♥
Postat av: Mandana

Du är jätte gullig och grym på Cheerleading!
Jätte bra blogg också, du borde blogga mer bara men annars så är den jätte bra! ;D

Svar: Tack sötis! :)
Emma Björndahl

2012-10-01 @ 22:40:54
URL: http://nattstad.se/maandana
Postat av: frida

snälla kan du inte vissa din garderob än då ?? please :)

2012-10-02 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: