Hannsi Pannsi

 
Ikväll har jag inte gjort något annat än att sucka över vårt nät. R.I.P kära nätverk, du blev inte så gammal... Nä men seriöst, jag tror att det har lagt ner for ever nu. Så nu sitter jag vid min mors dator med min iphone inkopplad med internetdelning. Varför jag sitter med mammas dator är för att det inte funkar att ha internetdelning på min dator för att den är för gammal (tror jag). 
 
Förövrigt sitter jag vid tv'n med min febriga syster, i mitt skönaste klädesplagg - onepiecen, och klagar över vilken extremt jobbig växtvärk jag har. Men jag får se det positivt, imorgon är jag lite längre!
Det är typ pinsamt att Hanna är lika lång som mig (om inte längre), och hon går i sexan och jag går i nian... 
 
Jaja. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig. Jag går och lägger mig alldeles försent nu för tiden. Sen när jag vaknar går det knappt att få upp mig ur sängen + att jag ser helt förstörd ut. I början tänkte jag att det bara var en liten period som jag såg så knäpp ut på morgonen, men när jag väl har börjat förstå att jag måste lägga mig tidigare får jag ta att göra det. Så vi hööörs! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: