Kanelbulledagen!

 
Hello! Jag och min pappa skulle precis göra pannkakor när vi insåg att det inte fanns någon mjölk, så han for iväg för att köpa det. Och då tänkte jag: Varför inte blogga?
 
Idag har jag haft en sådan jätte bra dag! Utan anledning. Jag har gått runt och varit jätte glad, och det är ju bra! 
Jag och mina kusiner William och Hanna tänkte att vi kunde ta en sväng förbi morfar och överraska honom med kanelbullar efter skolan, för han fyller år idag + att det är kanelbullens dag. Detta var ju en jätte bra idé, tills vi stod utanför hans dörr och insåg att det inte var någon hemma. Så vi satte oss i trappuppgången och åt kanelbullarna istället. Sen åkte jag och Hanna hem till mig och William hem till sig. 
 
Men nu kommer pappa så nu måste jag gå! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: