Mår bättre

Dagens lunch, Masterchef jappjapp.
Hej alla! Jag har varit hemma idag för att jag fortfarande är sjuk men jag mår mycket bättre nu! Kommer förhoppningsvis gå till skolan imorgon. Jag kan skriva lite om vad som hänt dom senaste dagarna.
 
Tisdag - Jag var på gymnasiemässan på förmiddagen. Då mådde jag inte så bra, jag hade vääärldens huvudvärk för att alla gick runt och skrek därinne (inte riktigt, men nästan). Efter gymnasiemässan gick vi och åt, sen tog vi oss vidare till star for life genrepet. Sen gick vi och åt, och sen gällde det, koncerten! Wow, vad kul det var!
Jag funderade minst 5 gånger på att gå hem, men det var bra att jag inte gjorde det. Under dom 3 timmar då koncerten var glömde jag av att jag mådde bajs, och mådde super istället. Vi körade till starchoir, vi dansade och pausade med panetoz, sjöng med the moniker och Shirley Clamp. När jag var på väg hem hade jag ömma fötter och knän efter att ha hoppat runt, ont i halsen efter att jag sjöng(/skrek), ont i huvudet men ett väldigt glatt humör! Jag är verkligen född för sånt här, haha! 
 
Onsdag - Jag var hemma, för jag mådde inte så bra. Jag satt med lite skolarbete när jag plötsligt kom på att jag glömt en väldigt viktig bok i skolan, så jag fick ta en grymt snabb visit till skolan för att hämta den. På kvällen åkte jag och mamma in till gymnasiemässan igen, så nu har jag ganska mycket koll på vart jag vill. Jag ska i alla fall välja linjen estet media.
 
Torsdag - Absolut nada. Förutom att jag pratat med Ella i flera timmar typ.
 
Imorgon börjar jag nio istället för åtta (som jag vanligtvis gör), för vi ska få igen tiden vi spenderade på koncerten, så det är ju helt okej, lixom! Men vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: