Milen

 
Idag har det varit den jobbigaste men roligaste dagen på länge. Det tog oss cirka +/- 3 timmar att gå den väldigt onödiga milen. Jag gick faktiskt och funderade på varför detta ens var nödvändigt, men jag gav upp utan något vidare bra svar. 
Jag, Alice och Karin hamnade längst bak hela tiden, sen tog vi oss längst fram, men hamnade längst bak igen. Jag och Karin blev offren för alla djupa lerpölar. Dock hade Karin det lite värre än mig, hon lyckades ett antal gånger med att trampa i pölar som gick ända upp till smalbenen. Alice hade varit så smart så hon hade tagit på sig stövlar, så när jag och Karin dansade balerina dans för att inte gå rakt i all skit, så gick hon bara över det, utan att bry sig speciellt mycket.
Det blev också en del skratt, mest åt Karin, men också åt mycket annat. 
När jag kom hem runt 1, gick jag direkt upp till mitt rum, tog av mig några av dom 15 lager kläder jag hade på mig, och la mig i sängen med matteboken.
 
Om en stund ska jag åka till träningen. Pappa kör mig idag så jag slipper ta bussen, tack pappa! Vi har längre träning idag också, så jag slutar 21.00 istället för 19.30.
Jag kan säga att korreografin vi har kommer bli såååå bra!! Dock känner jag att jag måste förbättra min kondition... Men det blir säkert bra! Nu ska jag fortsätta plugga, min mattebok behöver nämligen en psykolog som hjälper till med alla dess problem med sitt (e)x. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: