Sjuk

 
Hej. Idag har jag varit sjuk, men jag gick till skolan ändå. Så jag har gått runt och klagat på allt hela dagen. Jag tycker faktiskt synd om mina kompisar som fått gått runt och lyssnat på mitt tjat heeela dagen. Jag har klagat över förkylning, bultande huvudvärk, ont i halsen, att jag ständigt fryser. Jag har fått samma fråga hela dagen; "varför är du här i skolan?" Mitt svar; "Jag har faktiskt ingen aning". Och när jag inte klagat, har jag skrattat - åt mig själv, för det mesta. 
Och när jag kom hem från skolan klagade jag lite till, till min syster som varit hemma idag, för hon är ju också sjuk (det måste varit hon som smittat mig). 
 
Imorgon får jag bara inte vara sjuk. För imorgon ska min klass nämligen till gymnasiemässan på förmiddagen. Och på eftermiddagen ska vi ha genrep inför Star for life, som är imorgon kväll (så jag missar träningen). Star for life är en jätte stor konsert i Skandinavium som samlar in pengar till barn med aids i Africa. Det ska vara ungefär 1000 skolelever som ska vara med och sjunga i en kör bakom 'leadsångarna' från Africa. Vi var med förra året också och det var så himla kul, så jag får verkligen inte vara sjuk imorgon! Men jag går nog även om jag är sjuk, hehe. 
 
Men nu måste jag stänga ner för jag får bara ännu mer huvudvärk av att sitta vid datorn... 
Postat av: Anne-Lise

God bedring. Hils til Sarah og mamma.

2012-10-09 @ 16:56:36
Postat av: Mandana

Krya på dig! <3

Svar: Tack! :)
Emma Björndahl

2012-10-11 @ 20:13:24
URL: http://nattstad.se/maandana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: