Spricka

 
En man gick in i mig idag på marklandsgatan och mobilen flög ur min hand. Jag fick fullstängit panik när jag tog upp min telefon, hehe. Men nu har det hänt och det finns inte mycket att göra åt det.

Jag har nyss tittat på x-factor och gustafsson 3 trappor, och nu ska jag snart ta kvällsvarvet med systern och hunden. Jag tror jag ska lägga mig ganska tidigt idag, för jag är himlans trött nu efter dålig sömn hela veckan. 
 
Nästa vecka kommer det hända ganska mycket. En amerikansk koreograf ska komma och hjälpa oss med vårat cheerleadingprogram, så vi kommer ha jätte mycket träningar, det ska bli jätte kul! På torsdag är det blueskonsert, då jag ska spela gitarr. Weey. Men nu måste jag gå, vi hörs imorgon! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: