Star for life

Hej! Jag mailade Star for life och frågade om några bilder från konserten, och dessa fick jag. Jag totally ääälskar den första bilden. Alla höll upp sina mobilficklampor och bara sken upp hela kören. Någonstans där står jag, säg till ifall ni ser mig!
På andra bilden ser ni några av mina snygga klasskompisar, och på sista bilden är det Star choir från Afrika.

Efter skolan ska jag gå till mormor och morfar för att sen ta mig vidare till min träning. Det är sista träningen innan Jamien kommer (den amerikanska tränaren)! Nästa träning är på torsdag, men då kommer jag inte vara med för det är konserten då, men det är ju kul det med! Nu måste jag skynda mig så jag inte kommer sent till nästa lektion!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: