Chock.

 
Hej! Jag tänkte att jag skulle börja detta inlägget med att berätta den dramatiska händelsen som jag var med om igårkväll. 
Pappa skulle hämta mig efter träningen. När vi skulle köra ut på vägen bredvid spårvagnshållplatsen vid landala torg ser vi en man stå mitt i vägen och skälla på någon på hållplatsen. På den filen vi skulle köra på hade han ställt en sorts vagn, där det låg väskor. Han stod och skrek någonting om hans familj. Jag och pappa såg med en gång att han var påverkad av något slag. När mannen ser att att vår bil kommer går han mot oss. Han drar upp tröjan och visar hela sin mage. Jag trodde att han skulle ställa sig och kissa mitt i vägen, men precis då drar han upp en stor kniv ur byxan. Jag och pappa blir ju helt chockade och livrädda. Han riktar kniven mot rutan och pappa skyndar sig att lägga in backen och börjar backa bakåt. Mannen lägger då handen på motorhuven och börjar istället hugga i bilen framifrån. När pappa fått upp sådan fart bakåt att mannen inte når bilen längre vänder han sig om och tar sin vagn och börjar gå mot hållplatsen. Så fort han kommit bort från vägen skyndar vi oss bort därifrån. 
När vi kom hem ringde pappa polisen. Inom en timma ringde dom tillbaka och sa att dom hittat honom. 
 
Idag har även polisen ring och velat tala med mig (tjena, vad jag är cool). Dom ville höra min historia av allting. 
 
Men nu ska jag ta mig vidare till Karin, hörs snart. :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: