Shoppat

Blus & cardigan-H&M / Stickad tröja-Monki / Mascara-Åhléns
 
Detta fick jag med mig hem från stan idag. Det kändes väldigt bra att få köpt lite nytt nu, för det känns som om jag inte har några kläder kvar. Ändå så är min garderob nästan överfull, men jag använder ju knappt hälften...
 
Nu sitter jag med familjen vid tv'n och väntar på att filmen "something borrowed" ska börja igen. Meeeen vi hörs! 
Postat av: Josefine

Kan du inte vissa din garderob i nästa inlägg vissa bilder snälla älskar din blogg :)

2012-10-01 @ 19:22:21
Postat av: emma

Håller med snälla vissa bilder nässta inlägg

2012-10-01 @ 19:22:50
Postat av: Maja

Kan inte du göra en video när du pratar och vissar din garderob noga?? snälla :) Älskar din blogg och jättefina bilder :)

2012-10-31 @ 13:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: