Spexfoto 9c2!




Hej! Detta är andra gången jag försöker skriva detta inlägg, då internet inte ville samarbeta alls, och stängde ner hela skiten som jag suttit med i en timma!
 
Iallafall. Idag hade vi spexfoto! Som ni (kanske) ser var jag hippie, med några andra. Det roligaste var att se vad alla andra hade på sig, haha! Det var som om allas gömda identiteter kom fram... Jag hade med mig kameran till skolan och frågade fotografen om han kunde ta några bilder med den också, så detta är ju självklart inte bilden som kommer vara med i katalogen. ;)
 
Idag har jag känt mig som en 80 åring. Jag har haft jätteträningsvärk från cheerleadingträningen igår. Jag har rullat fram hela dagen. Men då ska man inte snacka om hur det kommer kännas imorgon! ;)
 
Imorgon kommer jag att åka till träningen direkt efter skolan, men vi kanske hörs när jag kommer hem! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: