En till bild på min katt för hon är ju så lovely

 
Hej människor! Idag har jag nästan svimmat 3 gånger på 10 minuter, rekord faktiskt!! Som tur var gjorde jag inte det, men herre vad dåligt jag mådde! 
När jag tillsist kom hem tog jag mig en ordentlig dusch och runt 8 gick jag och pappa och åt på en resturang för att fira att vi båda överlevt dagen. Resten av kvällen har jag spenderat med How I met your mother i Sarahs rum, it couldn't have been better.
 
Nu ska jag snart krypa ihop i sängen och drömma mig bort till ett sommar lov med snygga killar (ja jag har skrivit om snygga killar förut, men snygga killar är ju trots allt snygga killar, dom är ju snygga liksom). Goodbye amigos. :)
Postat av: Nisvet

Du sa att du aldrig sett how i mer your mordet ju!!!!!!!! 😡😡😡😡

2013-04-08 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: