Hola amigos y amigas

Hejsan! Det har inte hänt så mycket på senaste tiden, men jag har ändå så fullt upp att jag inte hinner blogga.
Jag har varit på stan och fikat med Albin, vi har haft besök från Norge, släkten har varit här på partaj för mi padre som fyllt jämt, jag har haft nationella i både engelska och spanska, jag har blivit seg och funderat på att skippa skolan och stanna hemma, men mina ben har burit mig till skolan varje dag och min hjärna övertalar mig att jag klarar denna sista tiden i skolan.
Och på tal om att vara seg, jag fotar nästan aldrig just nu och när jag väl har fotat orkar jag inte lägga in bilderna på datorn och redigera till dom, haha. Det enda jag verkligen vill är att lägga mig ner i den skönaste sängen som världen skapat och bara sova.

Jag ska iallafall försöka blogga bättre nu när läxorna börjar bli färre, men uppdateringen kommer att vara dålig i ungefär en vecka till då internettet på mobilen snart är slut, och internettet hemma är helt slut, haha, så det får bli bättre i början på maj! Men ha det bra, så hörs vi nog snart, kramis. ❤

Postat av: Alice Gustafsson

söt!

2013-04-25 @ 21:07:43
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan inte du börja lägga ut outfit bilder? Du verkar ha så snygg stil!

2013-05-27 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: