Jag har väldigt svårt för mig att komma på bra rubriker

 
Hello alla fina grodor. Här sitter jag i soffan med softilationmode till 1000 och myser med min fina tofsfrisyr. Idag har jag känt mig trött, sliten, sjuk, illamående, ledsen och bara allmänt förstörd, men ändå så oerhört glad för att gårdagens kväll var så sjukligt kul. 
Efter min extra träning imorse tog jag då tiden att försöka återhämta mig både psykiskt och fysiskt så jag tog en riktig lånpromis på +1h och när jag kom hem låg jag och kollade på How i met your mother tills jag till slut somnade. 
 
 
Här i soffan har vi + mamma hängt i under hela kvällen, och käkat hemmagjord pizza och grinat tillräckligt barnsligt åt Charlie St. Cloud. Men herre vad han är snygg! Kan ju varit därför jag grät...
 
Nu ska jag gå och lägga mig innan mitt huvud sprängs i 1000 bitar. Goodbye.
Postat av: victoria

Gör du designer? :D

2013-04-14 @ 21:59:45
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: