Part 2

 
 
Fredagsunderhållet är denna vecka att sitta i soffan med resten av familjen och sjunga i kör att vårt internet suger. Och titta på någon jättekonstig parodi av Star wars. 
 
Vi hade friluftsdag i onsadags då alla elever skulle springa 8km, men eftersom jag har knäskador skulle jag istället gå med promenad gruppen som skulle gå 5km. Så jag och Ator gick och köpte jordgubbar och sprutgrädde och firade att vi slapp springa, dock firade vi en aning för mycket att vi tappade bort vår grupp, så vi hittade en genväg som måste förkortat promenaden till typ 2km. Scoooore, människor, scoooore. 
 
Jösses Amalia vad trött jag är. Jag har knappt kunnat sova denna veckan, så det ska jag göra nu, så jag kan multitaska till 1000 imorgon då farsgubben fyller år på söndag och en massa ska hinnas göra innan dess.
 
See you later, alligator.
Postat av: Ator

Haha du glömde skriva att du sprutade grädden på din sko och sen försökte "ta bort det" med hjälp av vatten xD

2013-04-21 @ 14:34:28
Postat av: Ator

See ya later, Emma;)

2013-04-21 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: