Hej kära blogg

 
Haha, dessa bilderna tog vi i Kroatien när jag gjorde ett tappert försök att blogga. Då vi var bleka osv. haha...
 
Efter jag kom hem från norge har jag inte gjort någonting. Jo, jag klippte gräsmattan idag, tjoho poäng till mig. Annars har jag inte gjort någonting. 
Min hårddisk har ännu inte gett upp striden att förstöra mitt liv + att den enda datorn jag kan blogga ifrån nu är min egen, och den är ju snart pantad, så uppdateringen kommer inte vara rolig framöver.
 
Nu ska jag gå och göra något kul. Typ sova. Vi hörs! :)
Postat av: Ann-Christine

Du kan gärna få klippa min gräsmatta också... Haha ;)

Vill du göra bloglovinbyte? :)

2013-08-15 @ 15:21:29
URL: http://annchristineagrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: