Dom säger att pengar inte kan köpa lycka, men det kan köpa kläder, vilket är typ samma sak

Var på frölunda igår och köpte sakerna på bilden ovan. Det var länge sedan jag verkligen shoppade, så jag var ju en aning lycklig när jag kom hem. 
 
Idag vaknade jag klockan åtta av att jag storbölade för en hemsk mardröm, sen kunde jag inte somna om. Jag har vaknat jätte många gånger inatt, så jag är väldigt trött nu, usch. Jag tror inte jag är den enda att totall dissa sånna nätter. 
Lite senare ska jag åka iväg till Ella, men hon måste ta hand om sina hästar först. Hon undrade ifall jag ville komma och vara med henne i stallet, men jag orkar inte stå och frysa, så nu står jag och lockar mitt hår. Lockarna blir dock jätte konstiga, hahaha, jag tror att det är för att jag börjat med balsammetoden. Så jag måste nog platta till håret senare, jag får se. Vi hörs! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: