Pappsen❤❤❤

 
Nu har jag inte bloggat på flera dagar, och det finns ganska många anledningar till det. Men nu är jag nog tillbaka! Jag slutade runt tre med hemkunskap. Vi tittade på en jättehemsk film där dom dödade massa djur. Usch. Direkt när jag slutat gick jag till subway och köpte mig en macka, och åkte sedan vidare till sjukhuset för att hälsa på min pappa. Nu står jag ute i korridoren och skriver för man får inte ha telefonerna på inne i salarna för det finns massa teknik prylar som kan ta skada för det. Jag ska snart åka ifrån sjukhuset till träningen, det är halv träning idag och resten är föräldrasamtal. Men vi kanske hörs senare! ❤ (Inlägget skulle egentligen upp för en halvtimme sedan, men jag märkte nu att det inte publicerats.)
Postat av: Moa

Vad har hänt med din pappa? :(

2013-03-17 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: