Senaste dagarna

 
Torsdag - Systern fyllde 18 och till huset kom några av hennes kompisar. Jag fick vara med i firandet och vi åt gott och hade det trevligt. Jag stod för tårtgörandet och min regnbågstårta uppskattades mycket. Vi försökte oss även på att göra en fin klang genom glasen, det lät som en döende kråka men ändå fint.
 
Fredag - Jag vaknade upp i min säng bredvid Emelie. Min bror kom på besök och vi myste mest hela dagen.
 
Lördag - Jag satt ihopträngd i soffan och lyssnade på när släkten sjöng 'en riktig jävla schlager'. Vi hade även släktkalas för Sarah.
 
Söndag - Stel som en pinne gick jag till träningen, som bestod av 10 tjejer, resten var bortresta. Kvällen spenderades av att sitta och prata med Sarah och hennes kompis.
 
Månag - Nu ska jag bege mig till skolan, första dagen efter lovet. Vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: