2013

 
Detta var några av bilderna jag tog vid tolvslaget, Jag fick några "vanliga" också, men jag tyckte inte att det gick så bra för mig. 
Så där sprang jag runt, i våran trädgård, med kameran i den ena frusna handen, och ett champangeglas i den andra frusna handen och gjorde ett tappert försök att få några bra bilder på fyrverkerierna. 
Iallafall, jag och Beckisen vaknade för en stund sedan och nu ska vi gå ner och äta frukost, även ifall klockan är halv ett, haha. Vi hörs! :)
Postat av: wef

Hur tog du dem bilderna? jag försökte också ta sånna bilder igår men dem blev inte allt lika fina som dina.

2013-01-01 @ 13:30:18
Postat av: Alice Gustafsson

HAHAHA!

2013-01-01 @ 14:52:48
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Postat av: Indien-Ella

HAHAHAHAH KAN TÄNKA MIG DIG SPRINGA RUNT DÄR!!!!
Hahahahahahaa orkar inte

2013-01-02 @ 08:23:15
Postat av: Indien-Ella

HAHAHAHAH KAN TÄNKA MIG DIG SPRINGA RUNT DÄR!!!!
Hahahahahahaa orkar inte

2013-01-02 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: