Crème brûlée

 
Hahaha ett väldigt flashigt namn till en efterrätt faktiskt. Jag menar om man jämför med typ,.... äppelpaj(?). 
 
Idag har jag varit med Hannisen som kom hem från Spanien igår. Jag skulle egentligen varit med Mandana men det blev ett missförstånd, så det blev inte. Idag har jag även blivit av med hamstern. Lite sorgligt eftersom jag äntligen vågat ta i den haha. Det känns lite tomt på mitt skrivbord nu, men jag vänjer mig. 
 
Imorgon ska jag träffa Suzana och Denise som jag inte sett på hur länge som helst! Indien (Ella, som kom hem igår) och jag sa att vi skulle försöka hinna träffas på morgonen. Då kör jag på tre saknade människor på en dag. That's how i work it. 
 
Jag ska redigera några bilder på Hanna som jag tog idag, så det kommer som tidsinställt imorgon. Kram! ♥
Postat av: Josefine

Haha, du borde börja vlogga! Tror du skulle vara jätte bra på det! Du är ju rolig och så, haha. Kram! <3

2013-01-07 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: