Massa självporträtt

 
Bilderna från igår ↑. Vad tycks? Själv tycker jag att dom blev bra! Jag satt typ jätte länge med redigeringen, haha. Men nu (!!!), ska jag sluta lägga upp så mycket bilder på mig själv. Det är det enda jag gjort idag, haha. Eftersom detta är en fotoblogg och ingen självporträttsblogg ska jag se till att sluta vara så lat och börja fota annat också!
 
Hela min kväll har spenderats med redigering, snapchattar med min fina vän Denise, we♥it och lite läxor. Åh jag gillar sånna kvällar, då man inte behöver anstränga sig allt för mycket. Nu ska jag gå ner och äta, för jag är hungrig igen. Hahaha, ni måste tro att jag äter hela tiden, men det gör jag ju typ. Vi hörs imorgon, kram! :) ♥
Postat av: Rebecca

Wow vilka fina bilder!! Kan inte du visa hur du redigerade bilderna?! Och före och efter bilder??! Det skulle vara jätte snällt!!! :):)

2013-01-18 @ 08:33:04
Postat av: Amanda

Hej! Jag har en likadan kamera som du och jag undrar om du använder en kontroll när du tar självporträtt?! Jätte tacksam för svar! Du tar super fina bilder!

Svar: Ja det gör jag! Kram! :)
Emma Björndahl

2013-01-18 @ 13:39:51
Postat av: Sofia

Gash du är så perfekt!

2013-01-18 @ 15:51:44
Postat av: Amanda

Glömde fråga vad för kontroll :)

2013-01-18 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: