Bild från Kroatien

Såhär bra + bättre hade vi det i Kroatien. Gud vad jag vill tillbaka nu!! Har inte haft tid att sola på ett tag nu heller, så nu har jag börjat bli blek igen, haha.
 
Idag har jag hunnit måla, haha! Jag gick inte upp så tidigt idag som jag tänkt mig, så hela dagen hade gått när jag var klar med att måla, men jag hade ju inte planerat att göra något annat, så det gjorde ju inget. 
Dock kommer jag behöva måla ett par gånger till. Jag hade ju skrikrosa förut och nu ska jag måla hela rummet vitt, så det är ju fortfarande en rosa nyans, haha. 
 
Nu måste jag verkligen lägga upp bilder från tyskland, men bilderna från dag 3 ligger på mammas kamera, och just nu är jag alldeles för lat för att hämta den, hehe, men bilderna kommer snart! 
Sitter nu och kollar på matchen Sverige-Italien, och det ska jag fortsätta med, och sen lägga mig. Men vi hörs, kram! :)
Postat av: Sarah

Hej är i krotien just nu!!

Svar: Åh vad kul! Visst är det fint?! :)
Emma Björndahl

2013-07-25 @ 10:22:13
Postat av: Sarah

Jaaaaaaaa

2013-08-12 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: