En dag nästan precis som alla andra dagar

 
Hejsan! Rebecka kom hem till mig runt klockan 13.00. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde, haha, så det kan inte varit så mycket. Runt klockan 4 tog vi iallafall bussen hemifrån, för att åka till hönö och möta hennes syster som jobbar där. Vi åt middag, och sen åkte vi hem. Det är typ det jag gjort idag, hahah. 
 
Jag vet att jag sagt jätte många gånger att jag ska gå och lägga mig tidigt, men det blir ju aldrig så, haha, så nu ska jag banne mig göra i ordning mig, och gå mars till säng och sova. Jag kommer inte lyckas, men jag kan alltid ge det ett försök, haha! Godnatt! ♥
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? kan du filma ditt rum när det är klart? eller din gaderob? mer outfit bilder?

2013-07-21 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: