Hej jag heter Emma

 
 
- Jag är skiträdd för spårvagnar. Även om vagnen är typ 200 meter bort väntar jag tills den åkt förbi. Jag hatar att gå framför dom även om dom står still, och jag tycker också inte om att gå bakom dom, haha.
 
- Ofta skickar jag jätte mycket emojis på sms, haha, fast ibland känner jag bara inte för det, och då skriver jag inga emojis alls.
 
- Jag har en sjukt konstig fobi för att se någon röra sina nyckelben. Om någon av misstag rör mina nyckelben mår jag typ illa, haha, jag tycker att det är sjukt obehagligt.
 
- Jag blir äcklad av alla djur förutom husdjur och hästar typ. Men typ spindlar, myror, myggor, ormar, fåglar (kanske inte husdjurs fåglar) m.m äcklar och skrämmer mig.
 
- Nu har jag slutat cheerleadingen på riktigt, efter 8 år. Får se om jag börjar nästa år, men det är faktiskt verkligen skönt att ta ett år av.
 
- Jag har aldrig varit i sveriges huvudstad. Jag har heller aldrig varit utanför Europa.
 
- Jag har jätte svårt att kolla klart på serier. Jag är i slutet på typ 5 serier, haha.
 
- Jag har varit på väg att göra en cover på någon låt sjukt många gånger, men det har alltid funnits något som stoppat det.
 
- På måndag åker jag och min syster till norge. Vi har bokat resan dit, men inte resan tillbaka, så när jag kommer hem får vi se, haha.
Postat av: Anonym

Snälla gör en cover!!!

2013-07-27 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: