Ingen dator + ingen hårddisk = broken hearted

Linne - Gina Tricot // Kjol - H&M // Skor - Eurosko (tror jag)

Sitter i mer eller mindre panik här hemma. Jag skulle blogga igår, men min hårddisk slutade fungera. Jag vet inte riktigt vad det är, men min älskade mor sitter och jobbar som ett djur för att försöka spara mina bilder innan den kraschar helt (Det är nästan 30 000 bilder...). Min dator har ju sedan länge haft sina humörsvängningar, men även den börjar visa att den snart nått slutet. Asså V.A.D H.Ä.N.D.E.R? Så tills vidare får jag använda den stationära datorn, med ett USB till hjälp...
 
Iallafall, gårdagen spenderades med Filippa. Jag mötte upp henne, för att sedan bli skjutsad av henne till Karin för att hämta min cykel. Den har stått där i över en månad nu, haha. Sedan åkte vi för att köpa billig glass och sätta oss på min veranda och prata tills hon behövde åka, efter en snabb visit på reningsborg.
 
Idag har jag nästan fixat klart i mitt rum, det är bara bokhyllan som ska fixas, varit på stan med Rebecka och sedan varit med min kära familj. Nu ska jag duscha, fixa iordning mig och kolla på ett avsnitt av Glee innan jag ska sova. Godnatt kärisar! ♥
Postat av: Anonym

Kan inte du visa bilder på ditt rum när det är klart?? :)

2013-07-26 @ 04:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: