Utväxt

 
Ser ni utväxten? Haha, den börjar verkligen bli tydlig nu... Jag har en frisörtid i agusti, men det är ju typ en månad kvar! Jag får se vad jag gör då, om jag behåller det lång, och om jag behåller det blondt.
Jag tror inte att jag skrivit det, men jag använde blondspray ett tag, för några månader sen. Det gjorde jag för att få tillbaka med min vanliga färg, men tydligen trodde jag att jag var ljusare i håret än vad jag egentligen är, hahah! Sen var jag tvungen att sluta med sprayen, för håret började bli oranget! Så om jag fortsatt skulla jag antagligen sett ut som en morot med utväxt nu, haha!
 
Dessa bilderna tog jag precis när jag kommit hem från Kroatien. Jag blev inte nöjd med ljus m.m någonstans, vilket ni kanske ser eftersom jag står på olika ställen på typ varje bild, hahaha. Nej jag vet egentligen inte varför jag lägger ut dom, dom blev inte bra. Det var nog mest för att visa utväxten.
 
Idag har jag varit så otroligt seg. Helt sjukt. Jag skulle egentligen börjat måla om i mitt rum idag, men jag hann bara plocka ut alla saker, för jag var så långsam, haha. Självklart behövdes det en vilopaus då och då. Haha!
 
Så nu ska jag börja fixa iordning mig, och sedan sova, för imorgon blir det att gå upp lite tidigare så jag hinner måla, haha. Godnatt! :)
Postat av: Anne-Lise

Veldig fine bilder på deg. Du er som en fotomodell. Vakker er du. Klem

2013-07-15 @ 23:32:52
Postat av: Anonym

Så himla snygg!! Verkligen fotomodell

2013-07-17 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: