12.06.13

Då var det klart och bestämt, redan på måndag, till och med innan jag slutat skolan, åker min syster till Milano för att jobba som modell, och jag är så galet glad för hennes skull! Givetvis kommer jag sakna henne som tusan, och detta är första gången vi kommer vara ifrån varandra såpass länge som 2 veckor, och det kanske till och med blir längre.
Dock missar hon familjesemestern, men(!!), Rebecka kommer följa med istället och hjälp vad bra det kommer bli! Systern är och lever sin dröm och jag är utomlands med min allra bästa vän. Ååh längtar så! 
 
Ikväll har jag haft den sista konserten med min klass. Det har varit en sån himla bra kväll och nu känner jag att jag verkligen kommer sakna min klass även om dom kan reta total gallfeber på mig ibland. 
Vi spelade gamla låtar som vi spelat i förgående år, tittade på massa bilder från när alla gick i sexan (och jag kan säga att det var länge sedan jag skrattat så mycket! Eller det var igår... Men ni fattar poängen (; ), åt massa gott som föräldrarna tagit med sig och lyssnat på tal av våra lärare som nästan slog rektorns tal ifrån julavslutningen då hon pratade om Facebook.
Men bara nästan.
 
Imorgon börjar jag klockan fem över tio med svenska. Vi kommer säkert gå ut på lektionen och göra ingenting, som vi gjort dom senaste lektionerna, haha. Men nu ska jag ta och sova. Godnatt! :) 
Postat av: Klara

Kan inte du beskriva din relation med din syster? :)

2013-06-15 @ 15:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: