Saturdaaaaay

 
Hej! Sitter här i lite panikångest och försöker lära mig hela Idas sommarvisa speedy gonemax, för jag ska (bestämt för en halvtimme sedan) sjunga den imorgon på sommaruppvisningen med cheerleadingen. Jag är ju inte helt frisk än, men det är bara att be till gud, det gör vi nu. 'Snälla gud, gör så att min röst inte spricker framför alla dessa människor. Tack, amen.'
 
Det gör det inte bättre att på tisdag, ska jag stå på scenen i konserthuset, med endast min trogne vän Ator (aka gitarrist) vid min sida, och sjunga framför typ 1000 människor. Asså heeeeeelp, jag fick reda på detta i onsdags, och jag är något fruktansvärt nervös för jag har aldrig sjungt framför en sådan stor publik förr. Samtidigt ska det bli så otroligt kul! Det har ju varit lite som en dröm sedan jag började på nordhemsskolan i sexan att på vårkonserten stå där och ha scenen heeeelt för sig själv (+ Ator då haha).
 
Nu ska jag alldeles strax faktiskt krypa ner i sängen i mitt super städade rum. Det är verkligen ingen överdrift när jag säger att det låg grejer precis öööööverallt, jag kunde knappt se mitt golv. Men nu är alla hyllor och alla lådor grundstädade, så nu vet jag exakt vad jag har, och var jag har det, haha. Framsteg Emma!
 
Vi hörs imorgon! :)
Postat av: Anonym

Vilken låt ska du sjunga? :)

2013-06-02 @ 22:54:48
Postat av: Ator (aka gitarrist)

Du behöver inte vara nervös;) vi kommer att äga och det vet du;)

2013-06-02 @ 23:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: